Szukaj:
szukaj | Wyszukiwanie zaawansowane

ArsNeo > Pomoc  > Problemy z korzystaniem

Problemy z korzystaniem

Zmienił mi się e-mail, za pomocą którego się loguje

Zaktualizuj swój e-mail i loguj się już na nowy. Aby to zrobić kliknij na link " Twój adres e-mail zmienił się od ostatniego logowania?" (dostępny na stronie logowania) i przejdź proces zmiany adresu e-mail.

Czy można zmienić nazwę użytkownika?

Niestety, nie ma możliwości zmiany nazwy użytkownika.

Zapisałam się na ArsLetter, niestety, żaden jeszcze do mnie nie dotarł

ArsLetter to cykliczny newsletter, wysyłany do Ciebie (jeżeli wyraziłaś na to zgodę) nie częściej niż raz na tydzień. Znajdują się w nim najświeższe informacje o nowościach w ArsNeo - nowych Twórcach, kolekcjach, przedmiotach oraz funkcjonalnościach serwisu. Powinnaś otrzymać go na początku każdego tygodnia.

Jeżeli podczas rejestracji, zdecydowałaś się na jego subskrypcję, a pomimo to, go nie otrzymujesz, sprawdź katalog, w którym lądują wiadomości traktowane jako spam. Może się bowiem zdarzyć, iż system antyspamowy potraktujeArsLetter jako korespondencję niechcianą. Aby nie mieć w przyszłości problemów z otrzymywaniem e-maili od ArsNeo, dodaj domenę@arsneo.pl do zaufanych nadawców.

Jeżeli to nie rozwiązało problemu, to skontaktuj się z obsługą ArsNeo.